A N T O N I A

istället för ljud

Kategori: allt möjligt

Just nu är Andreas aka. Popluggen på Kentkonsert, ni anar inte hur mycket jag hellre hade stått där än sitta hemma och tjocka godis för att sedan få tjockisångest.
Men inte ska jag sitta här och hänga läpp, för den tredje mars (läs om SEX KORTA dagar) blir det Kentkonsert i Gävle med Bla. Andreas och Johanna. Jag känner redan nu hur hjärtat pumpar i takt.

Imorgon är jag ledig igen, så skönt så att jag dör.
Idag hade vi kanske onödigaste dagen på länge. Visst var det ganska kul med VJ-föreläsningen, men multimedian kunde jag väl ha sluppit när jag ändå är klar?
Haha, Maria och jag ägnade oss åt att kolla igenom en miljon "horror"-bilder på deviantart, läsa om självmord och asgarva åt random bilder.
Ett tag satt vi halva klassen runt vår dator och kollade på dagens överraskning. Jag tittade dock inte, är glad för det, mådde illa efter en bild.

Just nu sitter jag och gråter framför glee, like you care, och senare blir det dokumentär om en askort tjej och efter det fringe. Heliga makaroner, jag älskar fringe, jag älskar Walter, så söt så jag dör.
Imorgon blir det emodag antagligen, kanske tillsammans med Julia, who knows.
Nu ordbajsar jag så mycket att inte ens hälften vore nog...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: