A N T O N I A

the fame

Kategori: allt möjligt

Idag har det varit studiedag, så skönt. Jag tänkte vara duktig och gå upp tidigt i alla fall, slutade med att jag vaknade kvart i tolv, sopa. Spenderade hela dagen framför tvn och blev lagomt avundsjuk på viga människor och lyxiga presenter på Ellen Degeneres, haha.
Har haft töntigt stor lust att måla idag också, har som ni redan sett målat random snubbe men flagga i mun, den ser faktiskt bättre ut i verkligheten. Cam gör inte bilder någon rättvisa känner jag.
Sitter just nu och knåpar på en Lady Gaga, borde egentligen duscha...
Ikväll ska jag dansa, sjukt kul. Kommer dock känna mig som en oduglig äckel mitt i allt då jag varit sjuk de två första gångerna. Alla i min grupp kommer att blänga arg på mig som vanligt. Bara för att de är nå jävla superdansare och får in allt i huvudet på två sek. Ajah, inte ska jag sitta och klaga nu, duschen kallar, både nu och efter dansen. Haha duscha två gånger på bara några timmar, lyckad tjej.

Har märkt att jag tappar mer än hälften av alla läsare bara för att jag inte uppdaterar på typ en dag, shiet. Får man inte ha ett liv?
Nej, nu klagar jag igen... DUSCH!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: