A N T O N I A

cry baby, cry

Kategori: allt möjligt

Vet ni vad? Imorgon behöver jag inte gå till skolan, hihi så skönt.
Jag blev lite småtjurig på min svenskalärare när jag hörde att Hasse inte måste då hon har sitt svenskaarbete hemma. Men snäll som min lärare är fick jag med pappret hem och jag kan skriva det hemma istället. Tummen upp!

Igår insåg jag att jag är riktigt äckligt fet och idag kom strandsäsongen på tal i skolan. Jag drog ett skämt om att när jag drar av mig till bikini på stranden så skriker alla RÄDDA VALEN! och börjar rulla ner mig mot vattnet. Ja, jag slipper ju gå till vattnet i alla fall.
Alla dog av skratt, vet dock inte om de skrattade med mig eller åt mig. Skrattade de med mig så är det skönt att man kan förlänga andras liv lite sådär, om det var åt mig måste jag skärpa mig rejält. Typ inte äta socker förrän efter badsäsongen och träna hårt som fan, dagligen. Jag kommer att vara totalt död. Tummen ner.

Just nu så sitter jag och väntar på att Fringe ska börja. Har nyligen (läs: mellan klockan åtta och nio.) sett på Glee, jag tror att det är något fel på mig. Började att asböla precis när programmet började och grät konstant enda tills det hela var över.
Börjar bli hungrig nu också, mamma och pappa kom precis in genom dörren med kassar fulla med mat. Typ gräva fram nåt gott ur dem? Ja tack!

Kommentarer

  • Hasse säger:

    MEn det är väl klart att vi inte skratta åt dig!! Du är hur fin och perfekt som du är antonia!<3 Förlåt om du trodde nått annat, nu fick jag värsta dåligt samvete :( förlåt..

    2010-02-05 | 15:53:47

Kommentera inlägget här: