A N T O N I A

(Y) akifregalhcs & llävkreglahcs

Kategori: allt möjligt

Idag drar melodifestivalen igång, och tönt som jag är älskar jag det i smyg (läs: tönt som jag är skulle jag dö om jag missade det och det vet alla om).
Ska snart dra iväg och köpa överdrivet nyttiga saker att trycka i sig, måste bara orka klä på mig först. Sitter i linne och trosor, har suttit så hela morgonen, det är ju så jobbigt att klä på sig. Fick jag bestämma skulle man slippa klä på sig, någon annan skulle få göra det åt mig. Och inga kläder skulle vara fula, allt skulle se asbra ut och finnas i alla storlekar så att vi korta och knubbiga också kan köpa jeans.
Känner att jag kom lite off topic där, det var väl ändå melodifestivalen det skulle handla om idag?
Känner för att ta på mig min jättefina blåa klänning, men känns lite väl att komma in på ica med den, haha.

Hm, hela detta inlägget är bara ordbajs just nu, men innan jag säger hejdå och klär på mig och drar iväg till affären delar jag med mig av min typiska Schlagerfika.
  • Grönsaksdipp
  • Tacochips
  • Guaccamole
  • Popcorn - Funkar vid alla tillfällen då en tv är med i bilden. (ordvitsARNE)
  • Läsk - Kan bytas ut mot andra drycker beroende på sällskapet.
Som ni ser, det går inte att hålla en misslyckad schlagerkväll med Antonias Schlagerfika!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: