A N T O N I A

blåjeans.

Kategori: allt möjligt

Idag när jag vaknade hade jag världens ångest. Skulle jag tacka nej till att dra till valbo med Johanna och Sara eller skulle jag dra med och vara tjurig hela dagen. Hade så äckligt dåligt humör att jag fan blev irriterad på mig själv. Följde dock med till valbo och tur var väl det, införhandlade lite kläder och en mascara och hade allmän damp. Fikade i år och såg tattiga ut i soffan på IKEA, asnice.
Bussturen hem var ju stekig. Alla hade damp och det var bastuvarmt. Sara smekte rumpan mot någon random fordonliknande pojk och vi åkte i räääserfart fan.

Blev att laga mat med mammagullet när jag kom hem, helvete vad damp jag fick på kvinnan när jag skar tomater och det sved om fingrarna så jag trodde att jag skulle dö. Hon stod bara där och titta på mig som om det vore jag som är störd, det är väl snarare hon som är det som blir emo av att jobba natt och inte gör något när hennes dotter är döende. Jaja hon kommer undan för att hon är så enormt kort och lättmobbad, mammagullet..

Imorgon är det skola med filmvisning, sedan stek på KU. Om detta vore facebook skulle det gillas, hårt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: