A N T O N I A

dinosauriegammal

Kategori: allt möjligt

Jag hatar det här. Sedan min extremt sexiga och roande (enligt de som såg allt) vurpa i måndags är jag i samma atletklass som min morfar. Med andra ord så tar det typ sju minuter att sätta sig ned i en fotölj och sedan ställa sig igen. Jag kan inte skratta eller prata för hela huvudet, nacken och halsen ömmar. Jag kan inte klä av mig tröjor (dra dem över huvudet) för att axlarna ömmar sönder. Plus att hela baksidan av min kropp är lite smått svullen. Grymt sexigt må jag säga. Även att pappa asgarvar och frågar om jag är 80+ så fort jag rör på mig.

Satt nyss och kolla igenom therese blogg, såg att hon lagt ut grejs om gymnasievalet. Haha jag minns när jag sökte. Min lista innehöll EN sökning, tills alla kom och klaga, då blev det hela TVÅ sökningar. Det extremt fula var att andrahandsvalet hade extremt mycket högre intagningspoäng, haha.
Nej nu ska jag offra att min dator blir fuktskadad för jag ska ta en timlång dusch och måste få lyssna på musik. Skiter i att huvudet ömmar och dunkar i otakt, man får ta såna smällar ibland, hihi ordvitsarn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: