A N T O N I A

dream a dream about a dream in a dreamworld.

Kategori: allt möjligt

Jag drömde nog världens värsta dröm i natt.
Jorden skulle gå under av en enorm flodvåg så alla människor samlades vid en bro som gick över till en jätteklippa. Från dessa två ställena tog alla livet av sig, jag vågade dock inte.
Jag försökte förklara för alla att flodvågen inte skulle ta sig upp till Gästrikland och att vi skulle överleva. Endast ett fåtal människor lyssnade på mig och överlevde tack vare att de inte tog livet av sig. Det var hemskt att se alla sina vänner ta livet av sig, de enda som inte gjorde det var amanda, sara, johanna och julia. Jag grät hysteriskt genom hela drömmen, när jag vaknade grät jag fortfarande..

Kommentarer

  • a men du vet vem säger:

    YES. im a surviver!!

    2010-01-09 | 01:43:52
  • cecilia säger:

    låter som ... DAY AFTER TOMORROW !!!! ALLA LEDER ANTONIA

    2010-01-11 | 15:34:24

Kommentera inlägget här: