A N T O N I A

low.

Kategori: allt möjligt

Haha, idag känner jag mig verkligen ensam. Har ingen att spendera dagen med.
Alla är borta, upptagna eller sjuka. Shit vad emo man blir av att höra att man får spendera lördagskvällen ensam. Det hela kommer att sluta med att jag ser på någon gråtfilm och äter popcorn. Eller så kommer jag att sitta vid datorn och redigera bilder hela dagen.

Gårdagen var mysig, Hanna och Julia kom över och tittade på tv och såg på gamla bilder från 05/06.
Mamma och jag var förövrigt väldigt tekniska och fixade kanaler på min tv, fattar inte riktigt hur det gick till men vi klarade det i alla fall.

Eftersom att jag inte har något bättre för mig sitter jag och tittar igenom gamla bilder. Bjuder på gammal emobild på mig själv, bangen.. 08? Alla lägger märke till bröderna Rongedal i bakgrunden, haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: