A N T O N I A

leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet.

Kategori: allt möjligt

Först kände jag för att skriva värsta djupa inlägget, men orkar inte. Värmen och myggen tar död på mig.
Hade även en miljon olika saker att skriva funderare på, men allt försvann så fort jag gick och la mig igår.

Inget nytt har hänt i livet förutom att jag badat ute för första gången denna sommaren. Badade nakenbad (jag behöll dock mina trosor på) mitt på ljusa dagen. Det ägde ganska hårt. Jag försökte även att döda en ganska liten, men extremt äcklig, spindel på mitt rum idag. Jag gav den två smällar men han vägrade att dö så pappa fick komma springandes innan jag började böla. Har aldrig försökt döda en stor spindel utan att ropa på någon förut... 1337-Antonia!

Sitter just nu och väntar på att hemsökta hus ska börja 0.55, yay så nära. Försöker att fördriva tiden med musik.. funkar sådär. Tror att jag ska måla lite och imorgon ska jag fan städa kameran och fota lite. Om jag orkar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: