A N T O N I A

r-r-rääääksallad.

Kategori: allt möjligt

Jag älskar vädret, det är ju så kallt att man måste hämta täckjackan och hacka tänder (hej ironi).
Har äntligen hittat till datorn (kan man verkligen säga äntligen om det) efter en heldag på stranden. Fem hela timmar med stek, eftersom att ingen var på badhumör utom jag.
Känner nu hur det osar från hela baksidan av min kropp, hej räka. Mitt ansikte är inte ens räka... Det ser ut som om jag försökt steka mitt eget ansikte till lunch i en stekpanna, söt tjej.

Har ingen aning om hur jag ska fördriva kvällen. Blir antagligen en timmes kalldusch och sedan bada i after sun, spela lite kort med min fina kortlek och äta mig tjock på allt i huset. Låter braaa.

Ursäkta att jag inte målat över deras.. kön.. men jag antar att alla vet hur en snopp ser ut. De som läser min blogg är inte fem år direkt, får jag hoppas. Haha.

Kommentarer

  • emma säger:

    hahaha jag är också rääääka xD kunde inte sova på flera timmar typ :O!!!



    HAHHAH!!! ska vi spela kort någon gång ;);)

    2010-07-16 | 20:59:34
    Bloggadress: http://emmasfuckinglife.blogg.se/
  • Annika säger:

    MIN fina kortlek

    2010-07-16 | 22:34:45
    Bloggadress: http://annikafahlander.blogg.se/
  • andreas säger:

    FIN KORTLEK

    hahahahha

    2010-07-23 | 12:27:22

Kommentera inlägget här: