A N T O N I A

1322.

Kategori: allt möjligt

Idag är man ledig och imorgon blir det att dra till skolan för att hämta betygen. Sommarlov.
Vad ska man göra?
Hur ska man driva tiden?
Jag har ingen aning. Jag tycker faktiskt att det är skönt att vara i skolan ibland, så att man har nåt att göra. För om man är som mig och inte har ett liv så känns det ganska meningslöst att ha lov hur länge som helt. Fast jag ska nog inte säga nåt. För när man minst anar det är det hela över och man vill bara ha mer lov.
Sov nog runt tolv timmar i natt, fy vad skönt det var. Dock drömde jag någon sjuk dröm med en skitstor hund alla sa var jättesnäll, tills den bet mig i benet. Helt sjukt, kände smärtan och allt. Hatar såna drömmar.
Skulle dragit iväg och solat med Sara nu men pga att vardagen kan vändas på två sekunder så kan jag inte, fan. Hoppas du överlever sötan och gör inte en Antonia och tappa plånboken utan att märka det. Haha.

Kommentarer

  • Emma säger:

    jag har inte heller något liv.. jag bara sitter hemma just nu och gör absulot ingenting o.o



    Fota någon dag?

    2010-06-14 | 17:03:58
    Bloggadress: http://emmasfuckinglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: