A N T O N I A

swedenbeirut-beirutsweden.

Kategori: allt möjligt

Jag har nog härdsmälta i hjärnan, känner hur hjärnsubstansen börjar leta sig sakta men säker bort från huvudregionerna.
Jag har på en timme skrivit 33 ord... 33 ORD!
Det är igenting och jag har hur mycket som helst att skriva över från mitt block till datorn. Inte nog med det så lockar en stekande sol utanför mitt fönster. Det här är inte okej.
Filmanalysen gör jag nog imorgon men jag har även en novellanalys. Jag orkar inte.
Min hjärna känns inte som gröt, den är gröt.
Nu vill jag bara fatta tag i kameran och fota 24235 bilder varav två blir bra. Känner att jag vill byta profilbild på facebook.
Haha, oj vilket problem.
Nej, jag måste ta tag i pluggandet nu men hur ska det gå? Jag vet inte ens vad det är för musik jag lyssnar på just nu. Den har stått på i en timme och det låter mest som oljud i mina öron nu.
Nej, nu blir det att dunka Beirut och plugga svenska. Ge mig några hundra lyckosparkar i era hjärnor, det skulle behövas nu känner jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: