A N T O N I A

antonia <3 maria montazami

Kategori: allt möjligt

Idag blev det cykel till skolan, sket på mig så fort jag såg en liten isfläck. Väl framme blev det planering och hänga i lärarrummet osvosv.
Eftersom att jag är så random i hjärnan efter två totalt sömnlösa nätter i rad bjuder jag på dagens höjdpunkter.

Ett champagneglas står på bordet och andreas och jag börjar skrika
Det är inte påsk lotta, det är party, DET ÄR PARTY LOTTA!

Sara upptäcker att gustaf inte längre är inlåst och utropar
MEN GUSTAF NÄR KOM DU UT?

Sedan var multimedian helt galen, sara och maria stympade beyonce gång på gång och frida var extremt duktig på att stänga av och på dataskärmen.

Just nu är det svenska hollywoodfruar (läs: MARIA MONTAZAMI HYSTERI) som gäller här hemma och min stora fråga just nu är vem fan lägger rosor i toaletten? 


Hon är snabb på att göra en julgran

Nu får hon se hur man fluffar en amerikansk rosett
/maria montazami

Kommentarer


Kommentera inlägget här: