A N T O N I A

bad day, chacha.

Kategori: allt möjligt

Såg nyss årets första spindel. Jag älskar att våren är här men jag hatar småkryp, speciellt spindlar.
Jag skulle gå ut på altanen och knäppa kort när det hemskaste av hemskheter inträffade. Där satt han, helt orörlig och bara väntade på att jag skulle ta två steg till. Men uppmärksam som jag är såg jag honom, helvete vad jag skrek. Sprang in och smällde igen dörren efter mig och nu sitter jag här och trycker i mig så sjukt mycket coklad. Har räknat ihop att jag på inom loppet av tio minuter har jag tryckt i mig 264Kcal. Okej, jag erkänner att det var värt det då det känns som om jag har spindlar över hela kroppen.

Idag är det dans också, men med tanke på att jag varit på EN lektion av.. fem/sex(?) så känns det så jävla ovärt att fortsätta. Kommer aldrig att kunna lära mig dansen. Men samtidigt får jag extrem ångest då mina föräldrar pungat ut 800 kronor för EN lektion, känns så jävla kasst av mig själv när jag vet att ekonomin är typ kass.

Just nu är fitta mitt favorit ord för det funkar jämt. Fitta vad ångest jag har, vad jag än gör blir det fel.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: