A N T O N I A

D-A-M-P!

Kategori: allt möjligt

Åh jag blir tokig. Hade skrivit ett helt inlägg också la internet av.
Därför sammanfattar jag det hela kortkort nu.

Största musikaliska upptäckten för i år är inga mindre än... RUMBA BEATLES!
De får mig att dansa med samma fina rytm och ryck som ett barn som nyss lärt sig stå och fattar att man faktiskt kan röra på kroppen medan man står upp.
Haha, ser bara fem små mexicanare i sombreros som jobbar som trubadur på ett burritohak framför mig.
Jag gissar att de heter Pedro.. José och.. Pedro?
Nej nu ska jag dunka vidare mina rumba beatles och dansa stjärten av mig, skön...t

Beatles Rumba Band – Yesterday - spotify chacha.

Kommentarer

  • andreas säger:

    vill äta digistivekex med dig i den och vara porr <3

    2010-03-26 | 15:52:24
    Bloggadress: http://popluggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: