A N T O N I A

1+1=11

Kategori: allt möjligt

Idag upplevde jag kanske världens bästa mattelektion. Jag frågade min lärare om det var okej att jag gick ifrån och jobbade med vår musikvideo istället för att vara på matten då jag gjort provet. Han bad mig att vänta tills hela klassen var på plats så skulle jag få se.
Tydligen har jag klarat alla prov och har ingen rest i matte heller så jag slipper de mattelektionerna som är kvar. Skön...T.
Jag hade världens ämne att snacka om idag, men den föll ju ur hjärnan så fort jag kom hem från skolan och tröck ner mat i magen. Konstigt, min hjärna kanske lokaliserar sig i magen, vem vet.
Nu ska jag knarka tuggummin och musik och imorgon blir det ut och filma igen. Hoppas på fint väder då vi ska vara på stranden, men alla sa att det ska vara dåligt väder.
Usch, ge mig sol. Jag kan ju misstas för ett lik, eller nej.. Jag är ju för blek.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: