A N T O N I A

aj äm dönn.

Kategori: allt möjligt

NU NI!
Nu är sagoprovet inskickat, en sida blev det. Först en kort resumé och sedan en djupare förklaring/argumentation om varför filmen, willow, vi såg var en saga. Dock gick det inte att styckindela, det gick bara inte att trycka några mellanslag före texten. Jävla word (ursäkta min lortiga mun).
Engelskan är också inskickad. Hon bad bara om den uppgiften så jag håller tummarna och önskar till allt som det går att önska till att jag klarar mig. För jag är inte dålig på engelska, jag är faktiskt bra på det. Förutom uttal, haha.
Imorgon väntar en fet filmanalys på en sådär 3242543 sidor. Jag vet inte ens vilken film jag ska ta. Efter det måste jag sitta och skriva av allt från mitt block över på datorn och sedan rita tankekartan i paint. Paint ftw!

Kan ju i alla fall trösta mig med att jag är klar med hemsidan om mig själv. Den är inte snygg, men den funkar.
Jag ska aldrig bli hemsidemakare (ordval).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: