A N T O N I A

I'm in poland bitch..

Kategori: allt möjligt

(i'm in miami bitch)

ÄGER att det finns internet här, annars skulle jag dö. Gratis och allt, det gillar vi.
ÄGER INTE att jag åkt bil från 9.00-20.30 i torsdags och från 07.00-18.20 igår. Men nu är jag framme och det är skönare än skönt. Om två timmar är det släktträff med en släkt jag inte ens förstår vafan de säger, men det äger.
Alla ska hälsa men ingen säger sitt namn, eller så kanske de gör det bara att jag inte fattar det. Och alla killar 30+ ska pussa en på handen och hålla på och alla är på g med alla känns det som. Fick dock en kommentar om att jag hade enormt fina ögon, det tackar jag för. En del i mi n släkt äger dock, så jävla grymma och typ öppna. Känns som om de är på lyset 24/7 dock, men det är ju bra. Ser fram emot och se alla fulla i kväll, det kommer att vara helt galet. Kanske borde jag sända live @ webb-tv, hahahhaa.
Mormor och Morfar har på ett eller annat sätt lyckats tagit sig hit och det äger, älskar dem. Fick pengar av dem, älskar dem ännu mer, haha men nej. Älskar dem med eller utan pengar.

Sitter just nu och skakar och mår illa efter att ha hälsat på alla polacker, okej alla var att ta i men.. 20 av 60 kan vi säga. Jag är så jävla nervös inför släktträffen och alla vill bara att Annika ska vara här, jag duger inte. Haha nej men känns som det. Alla pratar om en för de tror att man inte förstår. Det är inget illa de säger men känns ju jättekul hosthost.
Nu ska jag nörda vidare här, vänta tills mamma kommer tillbaka med nyckeln till vårt rum och sedan blir det att göra sig klar.
POSSPOSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: