A N T O N I A

klad_chey

Kategori: allt möjligt

Jag tänkte bara hälsa lite snabbt att VH1 Classic äger mer än alla andra musikkanaler.
Det äger att vara ensam hemma men det suger att jag lagar mat till fler än bara en person, jag kan inte laga lite mat.

Igår var det köttbullar, bea, mackaroner och sallad. Mobba mig inte för blandningen på köttbullar och bea, har varit sugen på det aslänge och förvånande nog smakade det bra.

Idag blir det någon kyckliggryta eller nåt med typ kokosmjölk och starka kryddor, ska försöka mig på att koka ris för första gången.

Imorgon blir det min alldeles egna påhittade vegetariska köttfärssås. Äger.

Vid tillfällen som dessa önskade man att man var fler än bara sig själv. Min syster kom inte hem som hon tänkte göra först och jag har inte heller någon "partner", vilket resulterar i att man får äta för fem.
Men det äger, inte. Så om någon känner för lite gratis käk och för att umgås med en sjuk Antonia är det bara att komma hit. Eller inte.

Btw, är jag ensam om att inte veta att mad world var en cover? Hör originalet på VH1 nu, eller hör? Man hör knappt killen, söt frilla har han i alla fall, Allt är kort utom precis i nacke, sött.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: