A N T O N I A

nej jag har inte mens, det är min livmoder som är emo.

Kategori: allt möjligt

Triptyken är avklarad och inskickad och det känns underbart att den är klar. Dock blev jag inte alls nöjd över den sista bilden. Den är ful och äcklig och jag mår dåligt av att veta att det är jag själv som gjort den. Hej överreaktion.
Jag undrar om det gått en sekund då jag inte gråtit under det här arbetet. Ni ska bara se mig. Ser helt förstörd ut. Är helt svart i ansiktet och ser allmänt jätteäcklig ut. Men det äger. Jag är ju hemma så orka bry sig.

Dracula idag var väl helt okej, förstod dock inte att den var slut. Höjdpunkten var nog när vi skulle ut och en grupp udda mediaelever fastnade i snurrdörren, jag var inte alls en av dem hosthost. Vi var tvugna att ta till handkraft för att få upp dörren, med andra ord jessica och emelie.

Nu blir det att försökta förstå svenska, gråta ur resten av alla tårar och sedan se på criminal minds, för det går väl fortfarande? Dör om jag missade sista avsnittet annars.
Förresten så borde apoteket skaffa något mot tårar, det skulle äga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: