A N T O N I A

tredjevärldskrigetiettfintord.

Kategori: allt möjligt

Föll det ner en atombomb över mitt hus nyss eller var det bara mammas damp?
Nej men ärligt, det var krig här hemma nyss. Skönt att mamma var tvungen att åka till jobbet i alla fall. Det bästa är att faktiskt mamma startade bråket nyss, jag är mogen nog att säga att jag är orsaken till bråk ibland, men idag var det då fan bara mammas fel.
Känns skönt att hon drog upp en massa saker som inte ens hade med skiten att göra från början, hon fick slut på klåpord och saker att påpeka att hon var tvungen att dra upp vad som hände för fem år sedan. Antonia vs. Domicela 1-0. Känner att jag förtjänade lite poäng där, försöka uppmuntra mig själv lite.
Äger inte att hon förstörde min schlagerkväll, känner att det inte är någon idé att fortsätta titta nu.
Nej nu blir det te och sedan sängen. Ska sova utan bara fan, har sovmorgon imorgon. Tror jag... jag bör nog kolla upp det innan jag lägger mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: