A N T O N I A

bobokok.

Kategori: allt möjligt

Jag vet inte om det är feberyra eller om jag bara börjar få ångest då jag snart fyller arton och längtar tillbaka till barndomen men jag har börjat läsa om alla mina böcker jag någonsin ägt helt från början.
Läste nyss ut Zeina & Nalle, en bok som jag alltid kommer att älska. Har läst den en miljard gånger men den är lika rolig varje gång.
När jag fick den uppskattade jag den inte alls så som jag gör nu. Känner igen mig och förundras över det dom finner som världens största problem. Skulle lätt byta liv med dem för en sekund.

Började nyss läsa om alla Eva & Adam. Får se om jag orkar avsluta dem. De är inte i närheten så bra som Zeina & Nalle, haha. Ska seriöst önska mig alla Zeina & Nalle i julklapp, skön...T

Kommentarer


Kommentera inlägget här: