A N T O N I A

zombie zombie zombieieie.

Kategori: allt möjligt

Det här är inte okej.
Varje gång jag drömmer nå hemskt brukar jag vakna till med ett ryck och ligga med uppspärrade ögon för att försöka se om det finns någon där i mörkret, men somnar oftast om ganska så snart. Men varje gång jag drömmer om zombies så drömmer jag tills klockan ringer eller tills drömmen tar slut. Inte okej då zombies är det värsta jag vet. Jag trodde att jag skulle dö i natt för att allt var så verkligt. Det fula var att jag drömde slut på drömmen precis innan klockan ringde i morse.
Den värsta delen på hela drömmen måste ha varit när vi satt i en tågvagn som hängde utanför en klippkant och det var en massa zombies ombord varav en gick lös med gevär och armborst. Fyfan, var så sjukt lättad när jag vaknade.

Måste börja göra mig klar och finna något att dra på mig då jag ska dra och jobba. Höstlovsdisco ftw!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: