A N T O N I A

ettsextreett.

Kategori: allt möjligt

Förlåt för att jag inte skrev något inlägg igår men jag rände runt i Valbo tillsammans med Frida, Gustaf och Andreas efter skolan. Valbo är inte så kul när man bara har 39kr och ett busskort i fickan, inte att rekommendera. Mitt enda inköp blev en stor cola, sorgligt.

Kom inte ur sängen i morse heller, trots att jag la mig tidigt igår. Vaknade vid elva och drog sedan ut på en  timmes powerwalk. Skönt!

Nu sitter jag mest och fördriver tiden tillsammans med mamma, sitter och kollar möbler till vardagsrummet. Det är fan krig över val av soffbord. Ingen har ju samma smak...
Mamma insåg nyss att jag är en pysselmänniska (på tiden) och lovat att jag ska få fixa ljuslyktor och kanske, kanske, kanske fixa det nya vardagsrumsbordet. Vilket antagligen inte kommer att hända med min fegmamma.

Nu blir det duschen och sedan får vi se vad kvällen bjuder på när typ alla man känner ska på halloweenfest. Jag vill också, vill klä ut mig. Haha!

Kommentarer

  • lisen säger:

    tack! jag har letat efter en så länge jag kan minnas och sedan fanns den bara där. katching :)

    2010-10-30 | 17:57:55
    Bloggadress: http://liiseen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: