A N T O N I A

nej jag har inte blivit uppäten av hundar.

Kategori: allt möjligt

Antonia is back!
Känner mig elak på något sätt nu när jag inte har bloggat på några dagar, men det har varit fullt upp i skolan, vardagen, livet helt enkelt.

Trotsade ösregnet utanför fönstret imorse och cyklade till skolan med Maria, snacka om genomblöta. Gick runt i blöta jeans hela skoldagen och började må ännu sämre än jag redan gjorde. Matten rullade på bra och sedan fick man välja om man ville göra samhällskunskapsprovet idag eller på tisdag. Tisdag here we go.
När byxorna äntligen hade torkat var det bara att dra ut i regnet igen, inte okej. Blev ännu dåligare. Sov en timme och lagade mat.

Just nu degar jag med en kopp te framför tvn, väntar på att klockan ska bli halv åtta.
Imorgon blir det att fota, ute, iklädd endast folie. Inte okej. För det första han jag mensmage, lagomt uppblåst. För det andra kommer det att vara så kallt att man typ dör en smula. Håll tummarna för bra väder.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: