A N T O N I A

trött_dator_även_kallad_hans.

Kategori: allt möjligt

Ligger nerbäddad i sängen med feber, illamående, ont i magen och nu även huvudvärk. Så sjukt irriterande.
Börjar dock må bättre, har sovit hela dagen med täcket under hakan och knarkat ipren, cola, te med honung och banan. Har svettat som en jävla gris så jag bara längtar efter en riktigt lång dusch, två timmar låter alldeles lagom.
Förresten, som om inte allt det där vore nog så har jag fått jätteproblem med att andas. Känns som om lungorna är torra eller nåt. Är livrädd att jag ska sluta andas eller nåt om nätterna. Inte okej.

Nu dör min dator så jag ska väl rulla upp rullgardinen, släppa in lite luft och sedan klä på mig och umgås med mamma. Inte för att hon är kontaktbar direkt, hon har fastnat för mobilspel. Skön.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: