A N T O N I A

trött_och_hungrig_tjej_93.

Kategori: allt möjligt

Som jag precis sa till Gustaf, "jag känner mig som en sån där extrem patient på house".
Har haft feber, huvudvärk och ont i kroppen hur länge som helst och det vill inte försvinna. Nu har jag även fått yrsel, magont, illamående och värst av allt, jag kan inte andas.

Imorgon väntar i alla fall tandläkaren och ny och fin framtand. Eller ah, lagning i alla fall. Skönt att bli normal i munnen igen så att inte alla behöver titta på min tand med avsmak eller kommentera den.

Är hungrig som något jag inte ens vet vad det är. Någon mat lär jag ju inte få heller så jag får väl svälta. Inte okej.

Kommentarer

  • Gustaf säger:

    Jag märkte inte din tand förens du börja prata om de för några veckor sen :D och så har vi ju gått i samma klass i mer än ett år :P

    2010-10-27 | 19:54:48
    Bloggadress: http://coolmustache.blogg.se/

Kommentera inlägget här: