A N T O N I A

det / it.

Kategori: allt möjligt

Jag drömde världens mardröm i natt. Det bodde en clown i ett skåp/en garderob i mitt hus som gjorde allt för att mörda mig. De enda gångerna jag var säker var när det fanns en vuxen i närheten. Helt sjukt.
När man drömmer mardrömmar tar det ju aldrig slut, man vaknar mitt i och är glad att man måste upp. Det konstiga med den här drömmen är att den tog slut. Clownen blev mördad (av pappa om jag inte minns fel) och jag såg hur han blev mos under en arg mans fötter. Det konstiga var att även fast han var död la de tillbaka honom i skåpet, några dagar senare tog de ut honom. Jag minns att jag tittade in i skåpet där han legat och det var tomt, sedan vaknade jag.

Det vidrigaste av allt kommer nu. Sitter just nu och ser på en av de bästa serierna i världen, the mentalist, och mördaren är ingen mindre än en clown. Jag har inte sett någon reklam eller någonting. Det här är så äckligt att hälften vore nog.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: