A N T O N I A

dreamworld.

Kategori: allt möjligt

Är jag ensam om att minnas nästan alla drömmar jag drömt?
Jag kan lova att jag minns minst 95% av alla mina drömmar, helt sjukt.

Natten till igår
drömde jag att jag var gravid och gjorde allt för att dölja det. Frida var den första att märka nåt, hon frågade varför jag bytt klädstil (bar endast mjukisbyxor och tjocktröjor i storlek XXXXXXXXXXL typ) och stötte till mig lite med armbågen. Minns att jag fick världens ångest när hon såg min mage.
Det sjuka var att jag hade världens mage, typ 7månaders mage, och Emil frågade om jag skulle behålla det eller göra abort. Jag höjde ögonbrynen och svarade typ: Abort? tänker aldrig bli mamma nu. Varför undrar du?

Det första jag gjorde när jag vaknade på morgonen var att känna på magen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: