A N T O N I A

hola oprah.

Kategori: allt möjligt

Först gnällde jag lite smått, två ind. val på en dag. Det kändes omöjligt.
Nu älskar jag det. Hur skönt är det inte att sluta 12.20 på torsdagarna? Hur skönt som helst.

Samhällskunskapen äger ju, vi ska välja ett parti var och ta reda på så mycket som möjligt om dem, typ.
Min grupp har Sverigedemokraterna (USCH), tyckte extremt synd om Emil idag som fick typ sitta själv då jag och frida hade en lagomt överdriven hormondusch. Får försöka jobba igen det nästa gång.

Nu har jag tjockat överdrivet med choklad och känner för att träna men har fastnat framför Oprah. OPRAH?! HALLÅ?
HATAR Oprah egentligen men nu var det intressant. Det handlar om vuxna människor som våldtar barn. Låter fel att säga att det är intressant, typ som när jag säger att jag tycker att det är kul att se filmer från andra världskriget. Men jag menar det inte så, hoppas alla förstår det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: