A N T O N I A

humormamma.

Kategori: allt möjligt

Fler än jag som upplever att ens mamma är pest eller kolera ena dagen och nästa guld värd?
Idag har jag dött från att mamma kom hem till nu. Först när vi sätter oss ned för att tjocka kaffe och ballerinakex vrålar hon "25% mer nougat, aldrig! Den här är ju helt platt, de har lurat mig.". Efter detta sätter sig mamma och drar roliga historier från sin mobil, efter ett tag säger hon "De här måste SD ha skrivit, värsta invandrarskämten ju. Inte alls kul", ändå dör mamma av skratt fast hon själv typ är invandrare?
Sen kom höjdpunkten, jag låg ned på bordet och drog ett grisgarv från botten av min mage.
Mamma drog ett skämt om en kille som hittar en flaska med en ande och han får tre önskningar, när hon kommer till den andra säger mamma "Ja det här var ju bra men.. jag har lite tråkigt. Jag önskar att mina pubi.."
Jag skojar inte när jag säger att halva gatan hörde mig skrika pubishår och sedan dö av skratt. Mamma började grisgarva dubbelt så mycket som mig själv samtidigt som hon nekade det hela och sa att hon sagt polare.

Kan inte ens mamma alltid vara övertrött, fan va enkelt livet skulle vara. Glida på en räkmacka och hitta guldmedaljer i flingpaketen livet ut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: