A N T O N I A

på fredag/lördag äre fest på söndag är det blogg!

Kategori: allt möjligt

Jag har märkt att jag uppdaterar sjukt dåligt på helgerna och så kommer det nog tyvärr att förbli.
Är alltid borta och gör något och orkar inte sätta mig vid en dator när jag kommer hem, då blir det mera till att trycka i sig chips eller nåt annat fett framför tvn och sedan typ däcka i fåtöljen.
Så det är bara att vänja sig att man får vänta till söndagen för lite nya inlägg.

Just nu knarkar jag kaffe då jag kom hem sent och somnade efter 3 och vaknade före 9 av att pappa var tvungen att diska på morgonen. Har en extrem hormondusch och gråter till varannan låt som går på vh1 classic (världens bästa musikkanal på tvn) och funderar på att övertala mor och far att dra till valbo en snabbis för att köpa lite träningskläder. Tagga strandkropp 2011 liksom, plus att jag vill dö med stil 2012 om jorden faktiskt skulle gå under.

Egentligen borde jag gå till rummet och klä på mig men walk of life gick precis igång på tvn och vem avgudar inte den låten? Ska försöka se om jag har the force och kan få hit lite kläder genom telepati, håll tummarna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: