A N T O N I A

spider of doom 2.0.

Kategori: allt möjligt

Allt har varit helt fel och helt rätt samtidigt idag.
För det första hade jag en dålig hårdag, men trots det vågade jag visa mig i mittbena.
För det andra hade jag både matteprov och redovisning på samhällskunskapen idag. Matten klarade jag galant medan jag sumpade min chans för ett bra betyg totalt då jag fick en garvattack när jag skulle prata. Stackars Emil, han som gjort allt så bra också sitter jag där och dör av garv när´jag försöker trycka fram några ord om sd.
För det tredje mådde jag dåligt när jag fick höra att spider of doom som attackerade Emil i måndags hade kommit från hörnet där jag stod, inte kul. Sedan när jag cyklade hem fick jag inget mindre än en spindel i ansiktet. Ville lägga mig under ett träd och dö.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: