A N T O N I A

t-rött.

Kategori: allt möjligt

Lite trött tjej. Skulle laga mat åt mig själv, men jag orkade inte koka spaghetti så det blev makaroner. Orkade inte vänta tills maten var klar så jag tröck i mig en hur mycket nutella som helst innan, bra Antonia.
Hoppade över att träna idag också, mår inte alls bra utan fryser och nyser (hej rim) och tog en rejäl tupplur på en och en halv timme istället för en halv.
Känner mig lagomt rund om kroppen efter att inte tränat på två dagar, överdriven tjej ja.

Min mysbarometer (stava) ligger på minus och jag känner mig lagomt emo om dagarna när jag kommer hem från skolan. Det enda jag kan göra för att dämpa emoheten här hemma är, som jag sagt tidigare, att glo halv åtta hos mig och mysa med filt. Skulle dock byta ut filt mot famn om det gick.
Filt och famn, haha börjar på samma bokstav och ger samma effekt. Tjejen med IQn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: