A N T O N I A

trött-ttört

Kategori: allt möjligt

Fan, jag skäms ju över hur tyst jag har varit nu de senaste dagarna.

Vad har hänt sen senast/vad har jag glömt att nämna? Jag har lyckats gått ned i vikt, vilket visar att träning lönar sig (överglad tjej). Jag har lyckats fånga en aborre när jag fiskade för första gången sedan typ sexårs. Jag klarade av att jogga ett helt varv i trebo utan att stanna, dog dock när jag var klar. Har blivit kalld för man av en lärare. Min bild är med i tidningen TVÅ gånger. Jag har ätit överdrivna mängder med choklad och druckit hinkvis med te. Jag har gått från cpglad till emo och sedan vidare till careface. Jag har bestämt mig för att vara med på ett konfirmationsläger till helgen, kommer att dö, men de är det värt!

Idag sprang vi coopertest på idrotten, inte kul. Joggade/gick på 14min, jag tyckte att det var en bra insatts av mig som inte har tränat seriöst sedan jag var tolv år. Dock tyckte ju inte min lärare det. Han sa att jag och Maria hade kondis som en femtioåring, jag blev skogstokig. Är det inte meningen att lärarna ska berömma en elevs insatts inom idrott? Tydligen inte.

Just nu sitter jag bara och råväntar på att klockan ska bli halv åtta. Ska trycka i mig te och bara njuta. Om jag somnar skäms jag ju. Maria kommer hit lite senare, ska sova här. Haha lite lycklig tjej, slipper sova själv.
Är jag ensam om att hata att sova själv? Jag är seriöst livrädd och ligger med spärrade ögon/öron och sover inte en blund.
Har sjukt ont i ryggen, har lust att lägga mig under ett träd och dö lite. Men te och choklad låter mera lockande. Får se om jag bloggar imorgon, om jag orkar dra igång bloggen igen. Men det tror jag nog.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: