A N T O N I A

idol rullar i bakgrunden.

Kategori: allt möjligt

Måste bara säga att skolan har varit lagomt askul den här veckan trots att det bara gått två dagar. Jag har dött, garvat, från att jag kommit fram till skolan till att jag åkt hem.
I måndags tror jag att Gustaf och jag var lagomt irriterande innan vi började med flerkamerateknik-grejen, sprang typ runt och skrek och lekte självmordsbombare. Sedan var det snarare jag och Emil som spårade ute i studion, stönade i mikrfonerna tills spindeln kom. Spider of doom. Haha.
På tal om Emil måste jag ge en massa cred då han tagit på sig att göra de sista frågorna på samhällskunskapen, hur fint som helst.
Men, då har ju killen inte matteA och ett matteprov nu i veckan heller, haha.

Nu sitter jag redan och peppar inför the mentalist och en jävla massa te samtidigt som vi filtmyser. Mmm.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: