A N T O N I A

I'm alive.

Kategori: allt möjligt

Tro det eller ej, men jag lever! Operationen gick bra enligt vad jag fått höra men läkningen går väl inte direkt super. Har inte kunnat äta för jag kan varken gapa eller tugga och åt mitt första riktiga mål mat först i söndags. Och överdriver inte när jag säger att det tog hundra år att få i sig en miniportion haha. Är även konstant yr och smått illamående, har noll balans och kunde tidigare inte ens ta mig ur sängen själv. Gjorde det för första gången igår efter mycket om och men. Inga linjer är raka i mina ögon just nu och tom att skriva det här är jobbigt. Inte okej. De första dagarna gjorde det förbannat ont, drabbades av någon panikångest och utmattning dagen då jag kom hem och låg och skaka samtidigt som tårarna spruta men helt ärligt skulle jag föredra det framför att må illa, vara yr och ha småont. menmen. På torsdag ska jag in för att ta ur kompressen som sitter i hörselgången och antagligen få en ny ful sterilomläggning runt huvudet. Hoppas att jag får se hur allt ser ut, mitt ärr och rakningen med andra ord. Blev påmind om att jag även ska ta bort stygnen, ser inte fram emot det men håller som vanligt tummarna för mig själv och hoppas det går bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: