A N T O N I A

jr.

Kategori: allt möjligt

Jag tror inte att någon inser hur avundsjuk jag är på alla i min klass som får jobba på julgalan.
Skulle inte Brolle vara där liksom? Hallå? BROLLE?

Inte nog med det så är jag flint också, förutom polisongen de sparat några fjun på. Fint.
Fast det största problemet är inte att jag är flint, det är alla andras reaktion på det.
Mamma försökte muntra upp mig med "Man får vara ful, men man får inte vara dum", och det är exakt så det är nu.
Jag är ful i min flint, men det var inte dumt att göra operationen med tanke på konsekvenserna som hade kommit om jag inte gjort den.

Pratade med min käre syster igår, som är hjärtsjuk för er som inte visste.
Det visade sig att min operation tog lika lång tid som en del av hennes. Det fick mig verkligen att inse hur allvarlig min operation var. Fy.
Nej nu blir det att krypa ner i sängen för jag orkar inte med yrseln något mer...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: