A N T O N I A

in your head.

Kategori: allt möjligt

Kanske är hur slut som helst sedan i fredags, det vägrar gå ur kroppen.
Igår kändes det som om mina ben svävade hela dagen och idag trodde jag att jag inte skulle komma ur sängen.

Och vad är grejen med att alltid ddrömma mardrömmar när man vet att man ska sova ensam hemma?
Varje gång jag ska sova ensam, eller om jag går och lägger mig innan mamma och pappa är hemma, drömmer jag om zombies.
Är mer rädd för zombies än spindlar och allt. Och zombies finns inte ens! Inte vad vi vet om i alla fall.
Nej, får typ gå hos en drömtydare eller något, försöka bli av med det där. Haha fy, jag vill också kunna sova!

Skönt att man är ledig imorgon också, då kanske man kan återuppleva fredagen igen, haha.


snodde bild från frida.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: