A N T O N I A

t-rött.

Kategori: allt möjligt

Jag blir tokig.
För det första har jag ägnat hela dagen åt att försöka förstå mig på matten, vilket jag inte gör.
För det andra har jag så mycket i skolan så jag vet inte vad.
För det tredje är det begravning på fredag och jag vet inte vad jag ska ha på mig. (ilandsproblem)
För det fjärde fyller jag år på lördag och har ångest över att bli äldre.
För det femte har jag så ont i öronen att tom jag själv blir orolig.
Nu får det banne mig vara slut på all piss och skit, orkar inte.
Vill ha sommar, vill ha lov, vill bara försvinna för ett bra jävla tag.

Nu ska jag ta en balja te, lägga mig i fosterställning under täcket och hoppas att allt är ordnat när jag orkar krypa fram igen.


Jag vet att det är smink på läpparna men jag orkar inte bry mig, det bör inte andra göra heller.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: