A N T O N I A

gårdagen.

Kategori: allt möjligt

Låg och degade i soffan som vanligt på förmiddagen när jag får ett mms av pappa, trodde att han gjort fel och skickat ett sms i mms-format (har hänt förr) men öppnar det ändå och dör i samma sekund.
Elak som han är har han skickat en bild på en fiat 126a och skrivit SNYGG!.
Jag ville gråta och dränka mig i mina egna tårar.
En dröm på fyra hjul, min bil, och det står en i sandviken. Dock antagligen inte någon här från trakten som äger den då jag aldrig sett den förut, vi fortsätter att hålla tummarna att jag blir ensam att köra i en på stan när jag väl skaffat körkort.

Drog till Lisa på kvällen, träffade folket och drog sedan ner på stan. Höll utkik men såg aldrig min fiat.
Åkte hem, såg ett par lysen som kom rakt emot oss... MIN DRÖM!
Blev glad och var nära på att blunda hela vägen hem bara för att inte se några andra bilar efter den.

Nej, nu blir det att duscha iskallt, försöka bli av med febern, plugga en smula och förbereda sig inför morgondagen. Imorgon kommer Hinken, hamstern från helvetet.
Hihi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: