A N T O N I A

rester - retser.

Kategori: allt möjligt

Min vardag är så äckligt tråkig just nu så om jag vore en bok skulle jag vara den som de rear ut i 20 år och ändå har en massa exemplar av trots att jag kostar så lite som en sorglig femma.
Pluggar rester hela dagarna och har ingen annan än mig själv att skylla (trots att mycket berott på hälsan) och får helt enkelt dra tummen ur rumpan och göra klart dem till på söndag. Vet redan nu att jag kommer sitta klockan 23 på söndagskvällen och göra klart det sista, skriva över från block till dator och skicka in i sista sekund.

Förövrigt kan jag säga att jag blev glad första gången på länge idag då Emelie frågade hur jag sätter upp mitt hår, vilket måste tyda på att hon tyckte det var fint. Jag tycker att Finland ska vinna hela eurovisionskiten och jag älskar regnbyxor i smyg, de räddade min dag idag.

Heido för några dagar till, ska plugga tills jag kräks nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: