A N T O N I A

hola igen.

Kategori: allt möjligt

Sitter i skolan och väntar på att min käre far ska komma och hämta mig. Jag vägrar att cykla hem efter att jag HALKA OMKULL på cykeln mitt bland folk. Pinsamt, skäms.
Det komiska i det hela var att en man/kille halkade på sin cykel exakt samtidigt. Skrattade som fan när jag reste mig upp och insåg hur dumt det måste sett ut när båda ramlade.
Tänkte luta mig tillbaka med några hundra liter te när jag kommer hem, men icke. Vår gästlärare kör hårt med oss (skämt åsido, media är lite små-lat) och har bett oss att filma fem klipp med våra trötta mobiler som vi kan använda till en grej imorgon. Är för en gångs skull taggad på att se resultatet av en läxa haha.
Lägg märke till min extremt fina t-shirt som jag köpte på zara för hundra år sedan, hittade den långt in i garderoben. Glad tjej, känns som att man har på sig en nyköpt tröja haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: