A N T O N I A

27dresses.

Kategori: allt möjligt

M: Inget kul som har hänt då?
J: Nej...
M: Vadå, har du inte gjort något kul?..
J: Nej... Eller jo, Maria har fått körkort.
J: ...Eller det är kanske inte så kul för mig, men för henne!

Ni hörde, min, och alla andras, älskade fisMaria har tagit körkort. Duktig tjej!
Åkte tillsammans med Maria och Sara till Valbo och firade smått, åkte tillbaka till skolan och hade muntliga nationella i engelska. Det gick bra, blev glad, åkte hem med sprängade huvudvärk. Sov.
Klickade nyss hem min studentklänning också, hoppas att den sitter bra annars blir det fan inte kul.
Balklänningen har kommit hem också. Drunknade i allt tyg. Den är för lång + att släpet är hundra mil långt. Blir till att kapa det och fixa klackar, jag som ville ha platta skor.

Nej nu blir det till att trycka i mig allt med socker och senare se på 'this is england' för 342435 gången.
Svt2 levererar, det gillas.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: