A N T O N I A

sånotroligjävlatur.

Kategori: allt möjligt

Gick till skolan idag också trots febern, ont i halsen och ont i hela kroppen.
Klassen får en alltid på bra humör, känner mig alltid bättre i samma sekund jag sätter foten inne på media bara för att alla är totalt galna och skrattar nästan hela tiden.
Har svårt att förstå att det är sista jävla terminen tillsammans med min udda men oftast sjukt sköna klass. Det är blandade känslor som råder hela tiden, det är skitkul att det är över och att man får ta ett steg in i vuxenlivet samtidigt som jag smått dör av ångest inför att just ta ett steg in i vuxenlivet. Jag tycker om att leva lite halvslappt, låta mamma tvätta och pappa diska, och jag skäms inte över att säga det.

Måste bara, innan jag drar mig till soffan, säga att Maria och jag nog hade världens tur idag. Vi gick lite smått sorgsna hemåt, efter att Emil vägrat skjutsat oss, när Maria säger att bussen kaaanske är sen om vi har tur. Vi börjar småjogga lite och när vi ser att det står folk och väntar på bussen dör vi av lycka.
Bussen kom precis när vi gick upp för trappan, så sjukt skönt att slippa gå hem faktiskt. För en gångs skull är jag glad att bussen är lite sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: