A N T O N I A

det är du som får mig att skratta och gråta på samma gång.

Kategori: allt möjligt

Jag vet inte vad som har hänt med helt plötsligt har jag fått en nytändning på livet.
Nyligen nådde jag botten utav botten, hade nästan gett upp allt och tänkte att det var dags att göra sig redo för att leva på socialbidrag hela livet ut och dö ensam i en inrökt liten lägenhet med gulnade tapeter.
Men plötsligt vände det, vet inte hur och varför men jag är jävligt lycklig att det gjorde det.
Har bestämt mig för att ta tag i mitt liv, plugga, fixa material så att jag kan öppna min andra blogg osv. Livet började plötsligt att leka lite, det gör vi alla en tumme upp för.
På måndag drar jag till min fina, saknaden har grävt ett hål i hjärtat på mig och det ska bli underbart att se dig i ögonen igen, se dig le.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: