A N T O N I A

Just nu...

Kategori: allt möjligt

...är mina fina tjejer i Gävle och ser på Magic Mike. Egentligen skulle jag också med, var peppad som fan, men sov ingenting på hela natten och vaknade med jordens dunderförkylning.
Fick dock 2 nya tröjor + ett torrschampo av mamma och pappa som plåster på såren.
Tack, jag älskar er!
Pappa lagade lastbilsmat (långtradarchaufförsmat) och sen fann jag äntligen lite ro i kroppen och kunde sova åtminstone en halvtimme efter den sömnlösa natten. Vaknade sedan till doften utav kaffe och kladdkaka och mös ner mig i soffan med mamma.
Vet inte vad det är med familjen idag, men jag måste säga att det är dagar som dessa som får en att skämmas för varje dum sak man gjort och man inser hur mycket man älskar dem.
Tack för att ni finns där hur jobbig jag än är.
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: