A N T O N I A

McIneverwenttochurch.

Kategori: allt möjligt

Helgen som passerat har nog varit den intensivaste i mitt liv på många olika punkter, men det som hänt har hänt och nu blickar jag framåt mot ljusa solskensdagar. Inga fler gråa moln ska få täcka min himmel, ett vitt litet pudermoln på sin höjd.
Idag kom Maria Ö förbi på kaffe, det var mer än trevligt och skönt att ses och prata om vad som hänt sedan studenten. Drog senare iväg med Maria H för att lämna in papper på banken, hämta datorn och handla lite grejer. Det slutade med att banken var stängd, affären hade inte det jag ville ha och i sista sekund kom jag på att jag glömt lappen till datorn. Lite lycka hade vi dock och det var inge problem, datorn funkar nu fint och alla får ta och hålla tummarna att det fortsätter så!
Nu ska jag sätta mig till rätta och titta igenom vad som är nytt bland alla de youtubekanaler som är värda att följa. Tror att det blir lite pewdiepie och McPixel, orkar inte hur dumt det är, skrattar så att jag gråter.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: